Könyvajánló és workshop élmények: DEKOR.ÁLOM

by - november 08, 2017

Abban a megtiszteltetésben volt részem múlt hét pénteken, hogy részt vehettem a BOOOK Kiadó megújult közösségi terében a DEKOR.ÁLOM könyv bemutatóján és workshopon. 

Varga Judit Juditu munkásságát már régóta követem a tévés szereplésétől kezdve a közösségi oldalakon át és a blogján,  nem csak azért, mert nagyon szép és kreatív dolgokat alkot, hanem azért is, mert nagyon közel áll hozzám az ízlése és a stílusa. Egyszer még privát üzenetben is megkerestem, hogy megkérjem küldjön fotót a hajáról (szerintem olyan lehettem, mint egy megszállott rajongó vagy ilyesmi), mert volt egy időszakom, amikor kifejezetten olyan hajat szerettem volna vágatni magamnak, mint amilyet ő is visel, Ő pedig nagyon kedvesen segített és készségesen fotózta nekem a frizuráját.

Éppen ezért nagyon megörültem és izgatott lettem, amikor meghívást kaptam a könyvbemutatóra, amit nagyon vártam a könyv mellett a személyes találkozás miatt is, hiszen rövid beszélgetéseink során egy közvetlen és szimpatikus embert ismerhettem meg Juditban. 


Mióta gyerekeim vannak, egyszerűen sehová sem sikerül időben odaérnem, s bár a lányok nagyon ügyesek voltak az első önálló és babakocsi mentes buszozásunk alkalmával, még így is sietnem kellett, hogy behozzam a lemaradásomat, amit nem tett egyszerűbbé, hogy a  bemutató helyszínéül szolgáló kiadót kicsit nehezen és némi telefonos segítséggel sikerült végül megtalálnom. 

Számomra ott a helyszínen derült ki, hogy a workshop keretein belül egy saját készítésű DIY párnahuzatot fogunk készíteni, amire őszintén bevallom nem voltam felkészülve, de végül egy finom bor és az inspiráló társaságnak köszönhetően nagyon élveztem, hogy egy kis időt tölthettem kézművesedéssel és megalkothattam a saját hőlégballon mintás párnahuzatomat, amit természetesen a lányok ihlettek. 

Ha már az inspiráló társaságról esett szó, szeretném nektek megemlíteni a Santa Bros és a CABALA Fashion neveket, akikkel egy asztalnál alkottuk és amelyek két nagyon inspiráló embert takarnak. Dávid a Santa Bros megálmodója nagyon kreatív lakberendezési blogot vezet, aminek ma már én is lelkes követője vagyok. A  kislányuk DIY babaszobáját mindenképpen nézzétek meg, ha a blogjára látogattok. A CABALA ruhák tervezője Betti, az apró címkéken elrejtett motivációs üzenetekkel szeretne egy kis mindennapi megerősítést csempészni a ruhái viselőinek életébe. A CABALA Fashion darabjai egytől-egyig különlegesek, nagyon szeretnék majd a jövőben egyet beszerezni a ruhatáramba. Nagyon szeretek új emberekkel megismerkedni, de az utóbbi időben kevesebb alkalom nyílik erre, ezért különösen élveztem, hogy ott a nyomdázás és festegetés közepette két ilyen izgalmas embert megismerhettem. 

Mire elkészültek a párnahuzatok, már mindenki oldott hangulatban beszélgetett, majd Juditu átadta az ajándék könyveket és készítettünk pár közös fotót is emlékbe. Úgy indultam haza az eseményről, mint akit teljesen feltöltöttek.


Magát a könyvet már átlapoztam korábban egy könyvesboltban, mert nem bírtam a kíváncsiságommal és biztos vagyok benne, hogy akkor is beszereztem volna, ha nem veszek részt a könyvbemutatón. Gyönyörű kívül-belül, nagyon inspiráló és a DIY ötletek mellet már csak a fotókért is megéri fellapozni. A könyvtől vezérelten eldöntöttem, hogy a jövőben sokkal többet fogok kézzel készített dolgokat alkotni, amihez nagy segítséget nyújtanak majd Juditu ötletei.

+tipp: Bátran ajánlom a könyvet akkor is, ha egy szép és nőies kötettel szeretnétek gazdagítani az otthoni vagy egyik ismerősötök könyvtárát, valamint akkor is hasznos lehet, ha szeretnétek ötleteket meríteni fotózás terén, hiszen ebben is nagy segítséget nyújthat a DEKOR.ÁLOM

A könyvet ITT beszerezhetitek, most kedvezményes áron.




Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

0 megjegyzés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!