5 Insta anyuka, akiket érdemes követni

by - április 06, 2018

Sziasztok!

Ebben a gyors, már-már fél lábbal a hétvégében járó bejegyzésben összegyűjtöttem nektek 5 kedvenc Instagram anyukát, akiket szerintem érdemes követnetek inspirációért vagy azért, mert egyszerűen öröm nézegetni a képeiket. Én nagyon sok időt töltött az utóbbi időben az Instagram-on, szeretem végig pörgetni az újdonságokat, belepörgetni mások sztorizgatásaiba, őket nagyon szeretem!



Évi az Anyaként is fitten blogger anyukája, aki mindamellett, hogy két szépséges kislányt nevel, finomabbnál-finomabb receptekkel gazdagítja az Instagram oldalát. Bevallom én Évit az életmód ötletei mellett azért is követem, mert első pillanatban megfogott a kedves, közvetlen és pozitív kisugárzása. 

Amit nagyon szeretek tőle: Az Instagram sztorijában időről-időre megosztott pozitív idézeteit mindig el szoktam olvasni és nagyon szeretem!




Szandra neve szerintem sokatoknak nem lesz ismeretlen hiszen a YouTube-on, Facebook-on és Instagram-on is rengetegen szeretitek, amit csinál. Én azért szeretem Szandra oldalát mert nagyon szép és igényes képeket posztol, hangulatos témákban. Külön tetszik, hogy mostanában egy meghatározott színvilágban posztol, ami egységegessé teszi az Insta profilját, amit mindig öröm nézegetni.

Amit nagyon szeretek tőle: Az Instagram sztorikban bemutatott smink újdonságokat.



Kriszta képei azok, amelyeket mindig csodálva nézek, hiszen mindig nagyon hangulatosak és inspirálóak. Az otthonuk stílusa nagyon közel áll az én elképzeléseimhez és ahogy a képeken visszaadja a családi életük mindennapjait, nagyon szívmelengető. Néha jól esik megnyugodni a képeit nézegetve.

Amit nagyon szeretek tőle: A gyerekekről és a családjukról készült közös képeket.



Aki vet egy pillantást Judit képeire azonnal tudni fogja, hogy elsőként miért ragadott meg a profilja. Egy két éves ikerpár Jakab és Böske anyukája, aki illusztrátorként is tevékenykedik. Nagyon szeretem a hangulatos fotóit, amiken bemutatja a kisgyermekes hétköznapokat.

Amit nagyon szeretek tőle: A kreatív játékokat, amivel a gyerkőcök játszanak. 



Kilee-ről már sokat olvashattatok a blogon, hiszen Ő az az egyik külföldi blogger anyuka, akinek már jó ideje követem a stílusát és a kedvenceim közé tartozik. A blogja után az Instagram profilját kezdtem el követni, amelyről ma már minden nap szuper ötleteket gyűjtök az öltözködésemhez.

Amit nagyon szeretek tőle: Az outfit képeit mindenképp! 


Korábban már írtam a kedvenc online anyukáimról ITT


Nektek van kedvencetek?

Ha tetszett oszd meg másokkal is, vagy hagyj egy kommentet!


You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Én rajtad kívül még Mindigmamit követem, személyes ismeretség okán :))

    VálaszTörlés

Tetszett a bejegyzés? Örülök, ha megosztod velem a véleményed!